torsdag 24 april 2008

Uppdatering

Har inte hunnit med så mycket skriva denna vecka. Vår lägenhet har visats i helgen och nu borde det pågå budgivning för fullt. Men det gör det inte. Och jag är shockad, jag ÄLSKAR vår lägenhet, den renoverades för två år sedan när vi flyttade in och har allt. Men intresset är ganska svalt. Vi har förvisso fått ett bud, men det känns inte så säkert. Nåja, nu ska jag sluta oroa mig för det. I värsta fall får vi ha visning igen om några veckor, med all städning som det innebär.

Och övrigt, fortfarande ingen äl. Så jag misstänker att det helt enkelt hoppas över denna månad. Eller så har vi lyckats så tidigt att kroppen inte ens behövde avisera äl. Känns sådär lagom troligt och jag tänker tillåta mig vin och champagne i helgen för jag ska på bröllop. I England. Ni kommer kanske ihåg möhippan för några veckor sedan?

Just nu känns allt bara stressigt.

Inga kommentarer: