torsdag 10 april 2008

Möhippa

Puh, en riktigt låååång kväll med en liten M som reagerade stenhårt på sprutan som han fick idag. Somnade två timmar efter vanlig tid, stackarn, med konstant gnäll under dessa timmar (starckars föräldrar).
Så nu är jag och maken helt slut. Och jag ska packa för att jag ska till London imorgon på möhippa. Hela helgen. Normalt skulle jag jubla, men om Lilla M är sjuk så tycker jag synd om maken. Ja, jag vet att precis det hände mig när maken åkte iväg, men det gör ju bara att jag vet hur jäkligt det är. Och så är det första gången som jag är borta från Lilla M över natten :-(

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas du har haft en riktigt roligt i London!

Anonym sa...

Vad trist att Lilla M fick känningar av sprutan :-(. Hoppas att han piggar på sig snart! Möhippa i London? :-) Jag säger abra: Ha det så himla kul! :-) För mig kändes det tufft att vara ifrån William i början, men nu har det gått lite bättre och jag känner att jag kan njuta lite av "friheten". Hoppas som sagt att Lilla M kryar på sig snart! Kram!

Jasmin sa...

Marresmamma: du har nog sett mitt senaste inlägg om resan... men jag får skylla mig själv och läxan är lärd.

Williams mamma: Ja, jättetrist, men det är inte helt ovanligt med ettårssprutan. Det var tufft att vara borta från Lilla M. Hade varit bättre att börja med bara en natt. Men men, vi har överlevt båda två!