måndag 14 januari 2008

Nu. Nu börjar bloggandet.

Tillbaks efter FANTASTISK semester. Utan tillgång till internet, mer är snabbkoll av email. Och under resan har jag nog tänkt att det var dålig timing att påbörja en blogg precis innan vi åkte. Men jag ser det mer som testkörning och nu ska jag sätta igång på allvar.

Resan gick över förväntan. Lillpojken var jättesnäll på alla flygen! Inget gnäll över öronen och sov ovanligt mycket. Och åt som en häst hela resan (jag träffade flera barn som matvägrade, men lilla M hade inga sådana protester på lager). Men OJ vad glad han var när vi kom hem! Jag har läst någonstans att bebisar glömmer saker på två veckor, men det stämde INTE för vår lilla kille. Så det är skönt att vi landar hemma ett tag nu.

Och han har börjat krypa! Och ställa sig mot saker. Och säga mamma och pappa. Det var en händelserik resa ur många aspekter.

Inga kommentarer: