fredag 25 januari 2008

Äntligen fredag

Denna vecka har jag:
1) börjat jobba igen (på riktigt)
2) konstaterat att det här med modersinstinkten inte är någon lek
3) Lagt ner alldeles för mycket tid på ett internt jobbdokument (som kund inte ska se, typ alls, jag blir SSÅÅÅ trött)
4) Den nedlagda tiden var naturligtvis på kvällen, så jag hann inte hem innan lilla M hade somnat.

Denna helg ska jag ta det jättelungt. På lördag kväll kommer en kompis som bor i London och äter middag hos oss. Känns ovant att ha något så socialt inplanerat på hemmaplan.

1 kommentar:

Mitt liv -precis som på film sa...

Jag hoppas att du får en bra helg och känner att du blir laddad inför kommande jobbvecka! Vad kul det låter med besök från London! Vi har en kille från Birmingham på besök i helgen :-). Sambons bästa kompis. Alltid händer det något :-). Sköt om dig! Kul att du läser min blogg :-). Kram!