torsdag 8 maj 2008

Nya tag

Och nu har äntligen mensen kommit så nu blir det nya tag.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Min dator är helknas men jag håller ett öga p0å dig och era syskonförs´ök... Du märker ju hur fint ´jag skriver, det är helt och hållet datorns fel. Tack för fína kommentarer ang min op0. Vet att det går att fixa men vem ska betala...allt betalas ju inte av landstinget´men jag vet inte vilka kriterierna är för att få det gratid. Jag lär ju ha en chans i alla fall. Och så är ja´´g kanske inte färdig p0å barnfronten ä´nnu känner jag så då får jag no´g se ut så här tills jag inte vill ha fler barn. Men någon gång ska det bliav att jag gör nåt åt saken. ´Tack i alla fall!

Jasmin sa...

Ja, det är ju ingen mening att rätta till ett ärr innan du känner dig helt klar på barnfronten. Det är nog inte helt lätt att övertyga Landstinget, men det är alltid värt ett försök. Speciellt när du faktiskt mår dåligt över ärret.

MissyElliot sa...

*svär lite för din skull*
Håller tummarna, det kommer så småningom...
:-)