måndag 5 maj 2008

Men nu har jag testat

och det blev inte helt oväntat negativt. Så nu dyker väl mensen upp om ett par timmar och jag känner att jag borde ha väntat en dag till. Men man är ju nyfiken.

Beskviken? Faktiskt inte. Det hade varit orealistiskt att det skulle gå på första försöket. Missförstå inte, jag hade blivit SUPERGLAD om det hade gått, men jag tänker inte deppa för ett misslyckat första försök som hade dåliga förutsättningar från början.

Nu vill jag att mensen ska komma och markera startskottet för nästa försök.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad synd att det inte fungerade bättre med barnpassningen på bröllopet! Jag förstår inte heller hur de tänkt. I anslutning till baren? Hmm...inte riktigt välplanerat. Annars hade ni säkert haft det jättebra på bröllopet. Lät mysigt i övrigt. Hoppas att Lilla M kryar på sig snart och att du snart har ett kryss på stickan! Följer fortsättningen med spänning :-). SKöt om dig! Kramar från lilla mig!

MissyElliot sa...

"Attans" jag höll tummarna. Men det kommer, det kommer.....
Du får ju inte bli gravid än. Du ska ju ta med min blogg ut och svira och fira födelsedag ju!!!!
:-)
Håller tummarna för nästa försök
kramiz