onsdag 24 september 2008

Sangstund

Igar var vi pa svensk sangstund. Det har Lilla M gjort forut, pa Oppna Forskolan. Men det har han glomt for det var sa laskigt, och han gomde sig i min famn och sa gratandes "ga hem, ga hem".

Sa jag bestamde mig for att avboka dagistestet pa fredag.

Sen blev det fikadags och bullar och leksaker kom fram. Sen sag jag inte Lilla M mer, han sprang och lekte, mest med leksaker men ocksa lite med andra barn. Nar sangstunden kom igang igen tyckte han att det var jattkul: Mer! Mer! Och bast var nar favorillaten just nu, Ba Ba Lamm som Lilla M sager, sjongs. Jag kunde se hur han verkligen njot.

Sa jag har bestamt mig for att testa det har med dagis i alla fall. Pa kvallen sen sa han "andra barnen, andra barnen" flera ganger, det maste val vara ett gott betyg?

Inga kommentarer: