söndag 1 juni 2008

Varför?

Mannen och sonen tillbringar helgen på landet. Pga möhippa tvingas jag vara kvar i stan och jag hade faktiskt sett fram emot en härlig sovmorgon idag.
Men sen klockan sex på morgonen har jag varit uppe. Är inte det helt sjukt? Det är något fel på mig. Jag VET att jag kommer att vara trött som en hamster imorgon bitti.

Och så saknar jag mannen och sonen. Igår när jag sa godnatt till sonen på telefon så försökte han pussa luren. Älskade lilla pojke!

Antagligen därför.

3 kommentarer:

MissyElliot sa...

Tvi, så brukar det bli. Bara för att man har möjlighet att sova, funkar det inte..... Kan du inte lägga dig en stund på dagen då?
:-)

Anonym sa...

Vad trist med gnälliga hyresgäster! Isch! Jag förstår att du vänder taggarna ut! Jag förstår om du saknar mannen och sonen! Min sambo har idag åkt till USA i två veckor och jag kommer att bli galen av längtan. Tur att jag har sonen hemma! Snart får du träffa dina älsklingar igen! Kram!

Jasmin sa...

Missy: det är klart att man kan, men det är svårare då. Eller inte, det verkar ju svårt nog på morgonen!

Williams mamma: Ja, grymt irriterande!