tisdag 11 mars 2008

En bra dag

Efter att ha varit hemma igår med en orolig mage (ja, pga det är jag nu skengravid, och nej det är knappast realistiskt) så började min vecka något senare än vanligt. Jag har fått mycket gjort, fått beröm av både chef och kollega, som inte ens var förtjänt utan bara så där allmän positiv feedback. Jag kan inte minnas när det hände sist. OK, så jag har varit mammaledig och då kan man ju inte få positiv feedback men även innan det.

Och sen kom jag hem till ett ljuvligt mottagande av min son. Överlycklig att se mig, jag fick många pussar. Vi hade en fin lång skrattstund innan han somnade. Lillälsklingen. Och så har jag dessutom världens bästa man. Storälsklingen.

Det är verkligen skönt att kunna tillåta sig att njuta av livet emellanåt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Njut på! Det trevligaste med att vara ifrån sina barn är att komma hem... älskar sådana där glada välkommen hem stunder.

Jasmin sa...

Ja det är underbart eller hur!