tisdag 7 oktober 2008

Verkar funka

Jag traffade hon som ska ta hand om Lilla M ibland igar for andra gangen. Jag passade pa att lamna dem hemma medan jag gick och handlade. Nar jag kom hem tittade sonen inte ens at mitt hall, det tar jag som ett gott tecken.

Jag vandades mellan tva personen innan jag valde. Och det visade sig vara ratt beslut: innan jag hann prata med den som inte fick jobbet sa fick jag ett urflippat mail fran henne, det var uppenbart att alla fiskar inte var hemma. Det betyder naturlgtvis inte att hon som jag nu kommer att prova ar ratt heller, men igar gick det i alla fall jattebra.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad skönt det måste kännas att du valde rätt. Man vill ju det allra allra bästa för sin lilla älskling. Jag hoppas nu att det kommer att gå jättebra med Lilla M! Jag kommer att följa den spännande fortsättningen :-). Stor kram