fredag 7 november 2008

Besok

Syrran ar har pa besok, sa det blir inte sa mycket datortid, men kul ar det. Lilla M alskar henne, hon ar helt klart favorit just nu och mamma kommer i andra hand! Ombyte fornojer men jag ar glad over hans formaga att skapa relationer till andra, och nar han ar ledsen ar jag fortfarande bast.

For ovrigt har vi upptackt att det inte bara ar att springa in pa Apple store och kopa den senaste datorn som annonserats pa hemsidan. Forst fick vi hora att den ar slut men att det kanske kommer en ny leverans, bast att ringa varje dag och kolla. Vi ringde nasta dag och visst datorn fanns faktiskt nu. Men nar vi gick dit sa var det visst inte den, utan en snarlik (och mycket, mycket dyrare) variant. Idag sa de att den inte skulle komma in forran om tre veckor. Det kanske, kanske de kunde ha klamt ur sig fran borjan? Ok, for mycket begart, jag ber om ursakt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Min ena syrra är också väldigt populär :-). Hon brukar också få gå före ibland när William vill ha ett knä att krypa upp i. Jag håller tummarna för att din cykel saka ordna till sig! Kramar till dig!

Jasmin sa...

Tack! Kramar till dig!